FANDOM

Sims: Sjajan Život (eng. The Sims Livin' Large) u Evropi poznati kao The Sims Livin' it Up je prvi dodatak za Sims; objavljen je 27. avgusta 2000. Takođe je upakovan u The Sims Deluxe Edition zajedno sa Simsom.

KarakteristikeEdit

Novi objektiEdit

  • "Konkontacijska stanica": Sa ovim hemijskim setom, Simsevi mogu da prave napitke dok stiču logičke poene.Različiti napici će imati različite efekte, neke dobre, neke... ne (tj. plavi napitak osvežava 3 od Simsevih potreba, ljubičasti napitak ih pretvori u čudovište koje uništi svaki predmet u pokušaju da ga koristi).
  • Antička lampa: Dozvoljava Simsevima da rizikuju i vide da li će duh iz lampe ispuniti njihove želje.
  • Kristalna kugla: Odgovara svoju zagonetku da se promeni ličnost Simsa ili jednostavno gleda u budućnost
  • Vibrirajući ljubavni krever: Simsevi sada mogu biti intimni ispod pokrivača i verovatno da dobiju novog člana porodice.
  • Teleskop: Uveče Simsevi mogu da gledaju u nebo i verovatno da upoznaju vanzemaljce.
  • Trofej Dabra

Novi NPC-oviEdit

  • Servo: Sa ovim skupim predmetom, pošaljite robota da radi poslove. Otpustite sve pomoćnice, batlere i baštovane!
  • Sunčani tragični klovn: Ovaj ozloglašeni NPC doći će u život iz slike kada su Simsevi u lošem raspoloženju.On će pokušati da ih razveseli izvodeći trikove koji uvek krenu naopako i prekinu Simsa dok spava. Da bi ste ga se oslobodili, poboljšajte Simsovo raspoloženje ili stavite sliku u vatru.
  • Grim Riper: Ovaj NPC će doći da odnese Simovu dušu ako Sim umre. Ako je velikodušan, možete napraviti da ga Sim moli da vrati mrtvog Sima u život. Ovo se desi samo ako Sim pobedi u igri papir-kamen-makaze.
  • Deda Mraz: Ako Sim pripremi tanjir sa kolačima blizu Božićne jelke i kamina, Deda Mraz će možda doći i ostaviti poklon ispod drveta -- ako svi Simsevi u domaćinstvu spavaju.
  • Duh iz lampe: Ako Sim protrlja čarobnu lampu, Duh će se pojaviti i dodeliti im želju sa dobrim ili lošim posledicama.

Nova zanimanjaEdit

  • Zabušant
  • Novinar
  • Paranormal
  • Haker
  • Muzičar

Nove teme za izgradnjuEdit

  • Seljačke kuće
  • Drečavi Vegas-stil salon
  • Srednjevekovni zamkovi
  • Retro/Sci-fi "Kuće budućnosti"

Ostale karakteristikeEdit

  • Zombiji
  • Igrači mogu da imaju više komšiluka sa jednom instalacijom.

Also on FANDOM

Random Wiki