FANDOM

Sims 3: Ljubavni sastanak (eng. The Sims 3: Hot Date)), objavljen 14. Novembra 2001. je treći nastavak Simsa.Njegova tema i mnogo njegovih karakteristika uključujući i dodatni sporedni komšiluk Dauntaun (eng. Downtown) su korišćeni ponovo u drugom nastavku Simsa 2 Noćni život (eng. Nightlife).Neki elementi Simsa 3 Kasni sati (eng. The Sims 3 Late Night) podsećaju na ovo.

KarakteristikeEdit

Novi komšilukEdit

  • Dauntaun: Ovde odvedite svoje Simseve na ljubavni sastanak ili kupite poklon za voljene.

Novi NPC-oviEdit

  • Gospođica Kremblbotom: Ova starica će vas udariti i ošamariti sa svojom tašnom kada radite romantične interakcije u Dauntaunu. Zašto ne nabavite sobu?
  • Tavniji (eng. Townies): NPC-ovi u Dauntaunu. Oni mogu da se venčaju i usele i kontrolišu, ali pazite se tzv. Urban Renewal Loop.
  • Konobari i konobarice: Serviraju hranu u Dauntaun restoranima.
  • Medvedica Kler: Doći će kod Simsa u kuću i oboriti kantu za đubre.

Novi objektiEdit

  • Nijagarin ljubavni đakuzi: Đakuzi u obliku srca u kom Simsevi mogu da se "igraju".
  • Ribnjak
  • Kauč za bliskost

Ostale nove karakteristikeEdit

  • Interakcije: Dodaje više od 40 novih interakcija da poboljša vaš sastanak i "tri udara i letite" sistem, tako da interakcija ponovljena više od dva puta u vremenu od 2 časa, biće odbijena. Takođe je dostupno još opcija prilikom korišćenja izvesnih predmeta.
  • Odnosi: Ljudski život (eng.Lifetime) i odnos barovi prvi put uvedeni.
  • Interesi: Dodaje sedam novih interesa; vežba, hrana, žurke, stil, Holivud, tehnologija i romantika.
  • Soundtrack muzika: Slušajte romantične džez pesme koje je komponovao Džeri Martin i Kirk Kesi.
  • Sporedne kategorije u modu za funituru (Buy mode); Redizajniran mod za funituru za lakšu katalogizaciju predmeta.
  • Automatska svetla: Više nego ručno uključivanje/isključivanje svetla, svetla će se automatski upaliti/ugasiti u zavisnosti od toga da li je Sim u sobi ili ne, i isključuje se mogućnost da se svetla ručno pale ili gase (za neka svetla ova mogućnost je dostupna).

Also on FANDOM

Random Wiki