FANDOM

Зависност је новина први пут представљена у игри Симс Приче Бродоломника. Постоје две врсте зависности: водоводне инсталације и електрична струја.

Да би неки предмет из купатила радио (нпр. тоалет или туш-кабина), играч мора поставити водо-торањ негде на плацу. Постоје два водо-торња: један се може купити у Моду за куповину а један је специјалан наградни предмет за причу.

Да би елетронске ствари правилно функционисале (радио, електричне пећи), играч мора поставити електрични генератор на плацу (зове се "The Current Creator Wind Powered Electric Generator"). То је, у суштини, ветрењача која производи струју. За разлику од водо-торња, генератор је наградни предмет који се добија ако се цела прича заврши до краја.

ЈошEdit

  • Ако није била киша неколико дана, вода у водо-торњу ће исушити јер киша неће испуњавати резервоар. Играч може сачекати кишу, променити време уз помоћ машине за мењање времена или једноставно уклонити водо-торањ и поставити нов.
  • Предмети који зависе од водоводног система имају плаву позадину у Моду за куповину, док електронски уређаји имају јарко жуту позадину.
  • Скоро сваки плац у игри има водо-торањ на њему.
  • Ако Сим покуша да користи нпр. тоалет, а нема водо-торња на плацу, играч ће добити поруку да треба поставити један. Слична порука се добија ако на плацу није генератор.

Also on FANDOM

Random Wiki